ΑΣΚΗΣΕΙΣ KEGEL

ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ

Ασκήσεις Kegel

Οι ασκήσεις Kegel χρησιμοποιούνται για την ενδυνάμωση των μυών του πυελικού εδάφους. Οι μυς αυτοί ελέγχουν την ροή των ούρων και συγκρατούν τα όργανα της λεκάνης στη θέση τους. Οι ασκήσεις Kegel συστήνονται για την αντιμετώπιση:

  • Της ακράτειας ούρων από προσπάθεια. Αυτό σημαίνει τη διαρροή μικρής ποσότητας ούρων κατά τη διάρκεια του δυνατού γέλιου, του βήχα, του φτερνίσματος, του τζόκινγκ και της άρσης βάρους.
  • Της επιτακτικού τύπου ακράτειας. Αυτό συμβαίνει όταν η ανάγκη για ούρηση είναι τόσο επιτακτική, που δεν προλαβαίνει κάποιος να πάει έγκαιρα στην τουαλέτα και χάνει μικρή ποσότητα ούρων.
  • Της χαλάρωσης των μυών του εδάφους της πυέλου μετά από τοκετόΟ τοκετός μπορεί να τεντώσει και να αποδυναμώσει τους μυς του εδάφους της πυέλου. Αυτό μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στον έλεγχο της ούρησης. Μπορεί επίσης να οδηγήσει σε πρόπτωση των οργάνων της λεκάνης προς τον κόλπο. Τα προβλήματα αυτά μπορούν να προληφθούν με την καθημερινή εφαρμογή των ασκήσεων Kegel κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, αλλά και μετά τον τοκετό.

Πώς γίνονται οι ασκήσεις Kegel;

Οι ασκήσεις Kegel είναι εύκολο να πραγματοποιηθούν οπουδήποτε, χωρίς να γίνονται αντιληπτές.

  • Βρείτε τους μυς που χρησιμοποιείτε για να διακόπτετε την ούρηση.
  • Σφίξτε αυτούς τους μυς για 3 δευτερόλεπτα. Χαλαρώστε για 3 δευτερόλεπτα. Η κοιλιά σας και οι μυς των μηρών σας θα πρέπει να είναι χαλαροί κατά τη διάρκεια των ασκήσεων.
  • Επαναλάβετε 10-15 φορές. Κάντε το αυτό 3 φορές την ημέρα.
  • Προσθέστε 1 δευτερόλεπτο κάθε εβδομάδα, μέχρι να φτάσετε τα 10 δευτερόλεπτα ανά σύσφιξη.
  • Μην κάνετε τις ασκήσεις κατά τη διάρκεια της ούρησης. Αυτό μπορεί να βλάψει την ουροδόχο κύστη σας.

Οι ασκήσεις έχουν καλύτερο αποτέλεσμα εάν γίνονται σε συστηματική βάση.

Ενημερώσετε το γιατρό σας αν δεν δείτε αποτελέσματα μετά από 3-4 μήνες.

Share:

Facebook 0
Twitter
LinkedIn 0
StumbleUpon 0
Email
Print

Θηλασμός

Ημερολόγιο Κύησης

Εγκυμοσύνη ανά εβδομάδα